ביובית במרכז

חייבים שירות של ביובית במרכז? הגעתם למקום הנכון ביותר עבורכם!
חברת אקסטרה ביובית מספקת שירות באזור מרכז הארץ למעלה מ-20 שנה, אנו נדאג לכם לשירות מהיר 24 שעות ביממה במקצועיות ובאדיבות.
אנו מספקים שירות של שאיבת ביוב במרכז, פתיחת סתימות במרכז ועוד מגוון של עבודות ביובית בישראל.

מדוע לבחור בחברת אקסטרה ביובית?
כי אנו החברה המקצועית והגדולה בישראל לשירותי ביובית במרכז
יעידו על כך מאות הלקוחות שלנו✔️

✔️ השירות שלנו הוא מהיר וזמין – 24/7 🥇
✔️ מחירון הוגן ושקוף לכולם – גם באתר תוכלו למצוא אותו 🎫
✔️ ברשותנו ציוד חדיש ומתקדם הכולל משאיות חדשות כולל ביובית נמוכה במרכז 🚛
✔️ אנו נעניק לכם את הפתרונות הטובים והמקצועיים ביותר גם במקומות שאחרים לא הצליחו ⌚

זקוקים לשירותי ביובית במרכז? אנו מחכים לשיחה מכם, נשמח לסייע
להזמנות וייעוץ ללא עלות » 077-804-55-66📞

ביובית לאזור המרכז

תושבי המרכז זוכים לראות מדי יום תנועה ערה ופעילות גדולה של תושבים באזור. חלק מתושבי המרכז רואים מדי יום נופים של אלפי בניינים. חלק מהבתים במרכז הם חדשים ונבנו ב2 העשורים האחרונים. אך בתים רבים בערים ובמושבים ובקיבוצים במרכז- הינם בתים ישנים. אין ספק שהתשתיות בהם ישנות מאוד.

למה בבניינים רבים במרכז יש הצפות ביוב?

בניינים רבים במרכז הארץ נבנו לפני קום המדינה, או בשנותיה הראשונות. ולכן, התשתיות של בתים אלו ישנות. חלק מהבניינים כיום עוברים שדרוג תשתיות באמצעות פרויקטים של תמ"א 38. חלק אחר של בניינים במרכז נהרס מחדש, ונבנה באמצעות פרויקטים שונים של פינוי בינוי. בתים פרטיים ישנים רבים נותרים עומדים על תילם שנים רבות. בכל בניין ישן גם תשתית הביוב ישנה. לאחר עשרות שנים היא מתפוררת מבפנים. הסדקים שנוצרו בה גורמים לזרימה לא תקינה של מי הביוב, ולהצפות.

רכבי הביובית במרכז עמוסים בעבודה!

כיוון שיש במרכז בתים רבים ישנים- יש מדי יום הצפות ביוב בבניינים שונים ברחבי המרכז. ולכן, רכבי הביובית במרכז עמוסים בעבודה! על רכבי הביובית לשאוב הצפות ביוב, ובימות החורף לשאוב גם הצפות גשמים שנוצרו בגלל תשתיות לקויות. לפעמים, מוזמן צוות ביוב לבניין ישן במרכז רק בגלל שעשרות שנים לא ניקוי את בור הביוב מבפנים!

למה כדאי לתושבי המרכז להזמין אקסטרה ביובית?

מגיע לתושבי המרכז לקבל בורות ביוב נקיים. בניינים ללא הצפות ביוב וללא ריח רע. גם לתושבי המרכז מגיע שירות ביובית מקצועי! ולכן, מומלץ לתושבי המרכז להזמין רכבים של אקסטרה ביובית. כך, הם יקבלו שאיבות ביוב איכותיות, ועבודה מקצועית שתפתור את בעיות הביוב של הבניין מהשורש. אבל מעל הכל- תושבי המרכז יקבלו יחס אדיב ומסור מהצוות המקצועי שלנו, של אקסטרה ביובית!

אקסטרה ביובית- בין הוותיקים בארץ!

הניסיון המקצועי של חברת אקסטרה ביובית, מתחיל בשנת 1994. חברת אקסטרה ביובית התחילה לתת שירות עם רכב ישן. בהדרגה התפתחה החברה ורכשה ציוד חדיש לשאיבות ביוב. כיום, לצוות החברה יש ניסיון רב שנים בשאיבת כל סוגי בורות הביוב. התפתחות החברה הייתה בזכות היחס והשירות האדיבים של צוות החברה. כיום, רכבי הביובית של החברה זמינים בפריסה ארצית. ולכן- תושבי המרכז מוזמנים לבצע שאיבות ביוב עם אקטסרה ביובית.

לא מבצעים שדרוג תשתית ביוב בלי אקסטרה ביובית

בניינים רבים במרכז עוברים שדרוג של תשתית הביוב במסגרת תמ"א 38. לפני שמתחילים בעבודות שדרוג תשתית הביוב, יש צורך לבצע צילום של קווי ביוב. צוות אקסטרה ביובית, מגיע עם מצלמות מקצועיות ומצלם את קו הביוב. לפעמים מספיק להשתמש במצלמה תרמית, ולפעמים יש צורך להחדיר אל בור הביוב מצלמת סיב אופטי. לפעמים, בזכות צילום קווי הביוב, מגלה הצוות המקצועי של אקסטרה ביובית בורות ביוב לא פעילים שיש לנטרל.

בתים ישנים במרכז לצורך שירות ביובית

שירותי ביובית נמוכה במרכז

לא כל הבתים במרכז הם חד קומתיים עם חנייה בחצר. לפעמים, יש סתימות ביוב בבניינים של מפעלים, בתי מלון, ובניינים עם קומת חנייה. לבניינים אלו, תשלח אקסטרה ביובית רכב נמוך הנקרא ביובית נמוכה מפני שלעיתים הגישה אל מקומות אלה מוגבלת. החברה מעניקה שירותי ביובית נמוכה מקצועיים כמו שאר שירותי הביובית הניתנים ברכבים הרגילים.

למה כדאי לתושבי המרכז לנקות מראש את בור הביוב?

תושבי המרכז הגרים בבניינים ישנים או חדשים, לא צריכים לחכות שבור הביוב ייסתם מרוב ליכלוך ושומן, ותתרחש הצפת ביוב. ולכן, מומלץ לתושבי המרכז להזמין שירותי שטיפה בלחץ גבוה הניתנים על ידי הצוות המגיע עם רכבי הביובית. לרכבים אלו יש מכונות שטיפה בלחץ מים גבוה. הצוות המקצועי של אקסטרה ביובית מנקה את צינורות הביוב בצורה מקצועית ויסודית באמצעות שטיפה בלחץ מים גבוה.

שאיבת הצפות ממי גשמים במרכז

בחצרות רבים במרכז ישנם בורות ביוב ובורות ניקוז עם סתימה. וועדי הבתים לא מנקים את הבורות הללו. וכך, נוצרת בחורף הצפה גדולה של החצר ממי הגשמים. רק בשלב זה, מזמינים התושבים רכב ביובית כדי לשאוב את ההצפה. הצוות המקצועי של אקסטרה ביובית שואב את מי הגשמים, דואג לצלם את קו הביוב, ולנקות את הסתימה שבתוכו. בסיום השירות של אקסטרה ביובית, מקבלים התושבים בורות ביוב נקיים ומצוחצחים.

עדיין נשארתם עם שאלות? בשביל זה אנחנו פה!
צוות אקסטרה ביובית זמין לכל שאלה >>
077-804-55-66📞